1 Şubat 2013 Cuma

Sabah sabah kuantum

Elimdeki bilgilere göre; dünyanın dönüş hızı yavaşlıyormuş, evrenin genişlediğini biliyoruz, kara delikler de şişiyormuş. 
Bir yandan olasılıklar kainatında yaşıyoruz, verdiğimiz vermediğimiz kararlar falan var. 
Şimdi. 
Bence o vermediğimiz için yaşanmayan kararlar evrende başka bi algı şeysinde katman gibin birikiyor, biriktikçe dünya üzerinde ağırlık yapıyor, hızını yavaşlatıyor. Düşünerek zamana ağırlık yapıyoruz sanki.

Ayrıca bu olası ihtimallerin birikmesi evrenin de genişlemesine sebep olabilir. 
Ha nası olabilir, uzaylısı var bunun başka gezegende mikroböceği var, unicornu var. 
Onların da derdi var, sevdası var. 
Kainatçak biriktirdiğimiz bu verilmeyen tırt kararların, windows mantığıyla bir öğütme sistemi olacağsa ki ying yang mantığıynan olması lazım. 
Çöp poşeti karadelikler de oldu sana battal boy. 
Sabah sabah kuantum. 
Ben bi çay koyucam şimdi. 
Eygünler.




5 yorum:

  1. cok iyi fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cern beni stajer alsın.
      çaycı, paspasçı alsın.

      Sil
  2. yanlış verdiğimiz karar diye bir şey olduğuna inanmamakla beraber, pişmanlık müessesesinin kafada ağırlık yaptığı doğrudur. zira bir sonraki hayatımıza başkasının temiz sayfasında başlamak en güzeli.
    takas iyidir.

    YanıtlaSil
  3. o kararlar belki de paralel evrenlerde yaşandığı için bir süreklilik vardır belki de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle olurlu.
      her bir paralel kendi içinde şişiyordur hatta birbirini de etkiliyordur zaten kesin.
      bayılıyorum şunları düşünmeye^^

      Sil