18 Nisan 2012 Çarşamba

230.üyeye Jagermeister!

Şaka lan tabi, jager çok para.
Kutlama amaçlı ben bi bira açtım, o kadar.
Ortam piçliği, popülerite manyaklığı, kıvanç tatlıtuğ klonluğu vadettiğim bu çogzel ortamda biriktikçe biriktik.

Artık kendi kendimi takip etme günleri bitti, efkarlanıp içmeler son buldu.
Kafanıza hayali konfetiler yağdırırken gurur duyuyorum sizle.Şaka maka seviyorum lan işte hepinizi.

Hem de geçen rüyamda 1000 kişi olmuşuz onu gördüm.
Böyle herkes bizde toplanmış, partiler, balonlar, konfetiler falan cümbüş var. nası içiyoruz ama pühüüü sünger gibi. 'yarasın aslanlağrımğa benim' diyorum bağarıyorum. sonra içeri odadan jackie chan geliyor,  'what da fak is goin on' falan diyor, yamuk yumuk ingilizcesi. bi de içmiş küp gibi, vurmuş tabi ufacık adama, küfelik olmuş. 'gel abim diyorum, şu tarafa geç otur, sana bir midye dolma açayım' diyorum. '500lük mü 750lik mi' diye soruyorum. yok yok diye eliyle işaret yapıyor, istemiyor. 'abim diyorum, sen dövüşçü adamsın, deniz mahsülü bu, can verir' diyorum. 'at 3, 5 tane mideni tutsun' falan. 'i dont want trabıl' diyor. ben de 'olur mu abicim, al istersen tepsiyi ye, senden saklımız mı var' falan diyorum, koyuyorum tepsiyi kucağına. neyse sonra mutfağa gidiyorum falan, ev mahşer yeri zaten, bi yandan duvarlara bloğum yansımış. bir anda tak! 1001 oluyor üye sayısı. Bir coşku seli, bir mutluluk, çığlıklar içinde yakınımdakiler beni havaya kaldırıyorlar, 'lağn noluyor' diyecekken eller üzerinde salona geliyorum. Tam bir rock star havası falan fişman, küüt vuruyorum kafamı avizeye.
öyle uyandım işte.
ya.
çok acayip dimi.
1000 kişi olalım istiyorum ben.
parti yapıcam.
hatta 1000.'ye jackie chan'i veriyorum.
beleş.



Kapatmadan; 230. şanslı üye olan Mononoke'ye (nam'ı diğer hallucinations'a) sevgilerimi gönderiyorum. Kendisini sözlükten de bilirim. süper.
Yalnız bloğunda gezerken mouse'un ucunda bi yıldızlar çıkıyor, her yere takip ediyor falan, paranoyak eder öyle şeyler beni.
habire ona kitleniyorum, sayfada fır fır dönüyorum.
dün ayık kafayla bi daha baktım, varlar gerçekten.
döndüm durdum yine.




12 yorum:

  1. Süper bir yazı olmuş özellikle de jackie chan kısmına bayıldım çok severim kendisini.Çok teşekkür ederim,ilk bloğumu kaybedince sıkıntıdan yeni bloga ne koysam diye aranıp durdum hatta demin kara sineğin ne işi var ekranda hem de bu havada derken buldum kendimi o yüzden normal mouse a geri dönüyorum hemen :D Darısı başıma,umarım 1000 üyeciğe ulaşırsın hemencecik ^^

    YanıtlaSil
  2. jackie chan'in dostu benim de dostumdur.
    normal mouse canım ciğerimdir.
    cümlemize, nice 1000'lere
    ^^

    YanıtlaSil
  3. partide yapılacaklar listesine ekliyorum direk.
    acayip mantıklı.
    beleş içki kusulur mu la, içinde kalacak ki yarayacak. ama yine de evde leğen stoğumuz yüksek, lazım olana leğen tahsis edilir her türlü.
    ve kapımın önü birilerini dövmek için o kadar uygun ki.
    ah 1000 kişi ah.

    YanıtlaSil
  4. 231 mi olmus nolmus demekki işe yaramıs :P

    YanıtlaSil
  5. Jagermeister var dediler geldik bacım

    YanıtlaSil
  6. girişteki ilk iki cümleyi uygun vurguyla ses tonuyla falan okudum:D sesli güldüm

    YanıtlaSil
  7. 249. üye benmişim yahu milyonlar sizi takip ediyor efenim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 249'un gücü hepimizi kutsasın, milyonlara da selam olsun

      Sil
  8. yazıların çok uzun geldi okumamıştım ama sırf şu yazı hatrına ekliyorum ve keyifle takip edeceğimi düşünüyorum 275 üyen hayırlı olsun şimdiden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok konuşan insanın yazarken de konudan konuya atlaması sendromu o. ondan muzdaribim ben. mağdurum.
      tenk yu veri maç pire kızı, bas beni bağrına
      :)

      Sil