14 Ocak 2011 Cuma

Vefalı sigara, 'CAMEL'dır

Pişt! Naber la artist?
Hiç uğramıyorsun artık,
Zulanın yerini mi unuttun kız zilli?
Annenler çakmaz merak etme, biz gene kutunun dibinde siyah kesenin içindeyiz.
Keyif sigaran burada, ‘dertlendim ‘sigaran burada, otobüs getiren,  birayla iyi giden...
Az mı artistlik yaptık senle, kafanda bornozla keyif yaptık, sigara yasaklarını deldik beraber, delemezsek ettiğin küfürlerde hep biz vardık.
Ama duyduk dedikoduları,
sigarayı bırakmışsın ceylan!

Dedik yörü git allasen.
Arkadaşları ‘bırakıyorum, ay vallahi bırakıyorum’ diye yalandan atarken o;
‘camel bırakılır mı lan, yok öyle bişey' der, bizle gurur duyardı.
‘camel...' derdi 'en şahane sigaradır. Sarı tütündür, çıtırdar da yanar.’
Biz de bi şişinirdik sen öyle dedikçe, sigaralar masaya çıktı mı, sarı rengimizle Camel’ın şanına yaraşmak için yarışırdık. Arkadan pıt pıt vurdun mu hemen hazır olda çıkardık dışarı.Hep yüreğimiz hop hop ederdi, ama ne çakmak Selimi ne de bizi hiçbir yerde unutmadın. 
En klas içicimiz sendin be ceylan,
‘püfür püfür gecede, mangalın üzerine Camel içeceksin' derdin.
Bir markaydın bizim için.
Adın ün yapmıştı bakkallarda.
Ali bakkal'a gönderildiğimizi duyunca bi panik bi heyecan paketin içinde.
Raflardan, gözümüz kapıda bekledik seni. İlahımızdın, valla bak yalan yok.
Akşama doğru bir saatti yanlış değilse, Selim abi doğru mu?
Çünkü hem çakmağı hem sigarayı birlikte almıştın o gün. Selim abi de hep seni anlatıyor;
bütün çakmakları denerken sıra ona gelip, onu da eline aldığın anı, anlat anlat bitiremez.
Kalbi küt küt atmış, sen basınca, şlak demiş gürül gürül yanmış onu alasın diye.

Winston’a dönmüş dediler inanmadık, Marlboro’yla görmüşler, başkasıdır dedik.
Sandık ki paran yok gene, bir kaç hafta West içip, bizi de zula da tutuyorsun.
O temizlikçi Gülseren odana gelince, sessiz sedasız oturduk kesenin içinde.
Ama geçenlerde Küllük Emin yakalanmış.
Gülseren onu sakladığın yeri bulmuş, ‘artık içmeyecek nasılsa’ demiş, yıkamış temizlemiş.
Emin'den haber geldi 'Tertemiz, ak pak oldum ama kara günler yakındır dostlarım, ceylan sigarayı bırakmış. Artık ne sizlerle buluşabilirim, ne bişey. Beni ananenin balkon küllüğü yaptılar. Artık yerim belli. Beni aramayın. Kardeşiniz küllük Emin'

Duyduk ki; bizi hala saklamanın sebebi, eğer bir gün çok önemli bir anda, bir sigara yakacak olursan o Camel olsun, o biz olalım diyeymiş.
Çoğusu sigarayı bırakınca yırtıp atıyor paketi bir anda.
Parça parça ediyor, nefret ediyor bir zamanlar dost diye içtiğini.
Biz de düşündük madem böyle bir karar almışsın. Arkandayız.
Ne zaman ki o ulu anın geldiğine karar verip birimizi eline alacaksın, o zaman biz de tüm gücümüzle sana  ‘Camel’ın Camel olduğu’ zamanlardaki maksimum zevki vericez.
 Çünkü biz de seni sevdik, biz de sana inandık.
Yüreğimize nakşettik anlıyor musun? 

Hep dersin ya ‘hiçbir sigara camel olamaz’ diye,
hiç bir içici de bir ceylan olamaz şu hayatta.

Sana birer de mani yazdık, al oku;

Alev alev yanardım,
Sigaranı yakardım,
Şimdi sen yoksun, neyleyim?
Ben arkadaşın, Çakmak Selim.

Ben de bir tek seni sevdim,
Sendin bana en mühim.
Çekmecede saklanırdım,
Tanıdın mı, Küllük Emin.

Ah ceylanım, ceylanım,
Mosmor olmuş parmağın,
Sarardı tütünlerim, geçmiyor mutlu anım,
En vefalı dostun, işte burada ‘Camel’ın.


Seni sevyoz;
Sigara Camel, Çakmak Selim, Küllük Emin


6 yorum:

  1. camel white hayranı olan biri olan biri için oldukça keyif verici bi yazı olmuş.. görsel de size aitse veya eğlenceli görseller yapan bir ekibe katılmak isterseniz emre7410@hotmail.com adresine bir ıslık çalarsanız detayları görüşmek isteriz..

    hayatta başarılar efem..

    YanıtlaSil
  2. Ceylan çok güzel olmuş, çok beğendim. Anonim bir yorum oluyor login yapmaya üşendim, sevgiler. Fırat ^^

    YanıtlaSil
  3. gözümde emin selim veysel canlandı yahu anlatım harika olmuş sigarayı bırakmana da sevindim çok sevdim bu yazıyı böyle çıktısını alıp allayıp pullayıp duvarıma asasım var o derece :) haydi iyi günler

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim.
    okundukça daha bi canlanıyorlar kenardan, hala saklıyorum hepsini, hatta şuan ordan bana baktıklarına eminim.

    sevgiler
    öpçükler
    :)

    YanıtlaSil
  5. Bunlar hayatta her insanın bilmeye ihtiyacı olabilecek konular . Paylaştıklarınız umarım birinin işine yarar . Dell laptop yedek parca olarak sizi takip eder paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yedek parça;
      bloğumu okuduğun için teşekkürler ama, keşke yazıyı da okusaydın. bunun kime faydası olucak be acımı paylaşmışım ben burda. neyse. bu hazır mesajların için seni kınıyor, daha samimi yorumlar yapmanı öneriyorum.

      sevgiler :)

      Sil